woensdag 4 september 2013

Reageren mag...


... maar weet je niet hoe? We leggen het voor je uit.
Bloggen vinden we leuk, omdat we denken dat veel mensen onze berichten kunnen lezen. Het wordt helemaal fijn als die lezers ook op onze schrijfsels gaan reageren!
Dat doe je zo. Je klikt onder het bericht op 'reacties'. Dan krijg je dit te zien:



In het kadertje kan je typen wat je van het artikel vond. Bij 'Kies een identiteit' selecteer je 'naam/URL'. 
Je tikt je voornaam in - niet je achternaam, we proberen het veilig te houden op internet. Je mag natuurlijk ook schrijven 'Lies, mama van Jef'. Het vakje van URL laat je leeg. Daarna kan je je 'reactie publiceren'.

Wees niet teleurgesteld als je reactie niet meteen op de blog verschijnt. Ik zet de reacties zo snel als ik kan op de blog!
Schrijven maar!
Juf

6 opmerkingen:

  1. ik zit aan de computer en ik vind dit de leukste blog ooit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. ja want naast mij hangt er een bord en daar hangt de brief die jij mij hebt gegeven met het blog adres. papa heeft mij geholpen om te publiceren en nu weet ik hoe het moet en dat vind ik heel leuk

      Verwijderen
  3. holo jufrouw ik zit vandaag aan de computer vandenavond is het voedbal vandaag en voedballen vind ik leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel plezier bij de voetbal vanavond Fred, leef je maar goed uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oke juffrouw het was heel leuk op de voetbal. vanavond ben ik aan het oefenen voor de typles. en dries en ik gaan op school op jouw computer bloggen en ik vind het leuk in het vijfde leerjaar.en tot morgen juffrouw sandy

    BeantwoordenVerwijderen